USD 0,0000
BİST 0.000
Gündem

Sivaslı Taksicilerin Durak Beklentisi

Sivas Ekspres olarak geçtiğimiz günlerde gündeme getirdiğimiz kent meydanındaki taksi duraklarıyla ilgili yaşanan sıkıntıları bu kez de taksi şoförleri dile getirdi. Taksi şoförleri, kent meydanında kendilerine bir konteyner durak verildiğini ancak durağın başta su ve ısınma gibi pek çok sıkıntısı bulunduğunu söyledi.

31-10-2023 10:50
SİVAS
Google News

Demet KARAKUŞ

Sivas kent meydanında bulunan taksi duraklarıyla ilgili Sivaslı vatandaşların eleştirilerini gündeme getirmiş, vatandaşın bu sorunlar için çözüm beklediklerini duyurmuştuk. Haberin gündeme gelmesinin ardından taksiciler de şoförler olarak pek çok sorun yaşadıklarını ifade etti.

BELEDİYE BAŞKANIMIZ BİZE SÖZ VERDİ

Taksi Durağı Başkanı Nevzat Altunpara konuyla alakalı yaptığı açıklamada, “’ Yer sıkıntımız var araçlarımızın toplanma yeri sıkıntısı var.  Belediye Başkanımız bize söz verdi ara yola araçlarımızı dizeceğiz. Sorunumuz yerimizin yapılması, suyumuz yok affedersiniz lavabomuz yoktur. Her ayın 20 sinde asker aileleri ziyarete geliyor onların çaylarını, kahvelerini veriyoruz, yön gösteriyoruz. Mesela sosyal tesis saat 8.00’de açılıyor saat 8.00’e kadar onları misafir ediyoruz. Biz burada yön göstericiyiz, rehberiz. Burada 5-6 sefer semaverle çay yapıp dağıtıyoruz. Emniyet müdürlerimiz de buradaydı tarihi dokuya uygun yapılmasını daha iyi olur diye söylediler. Zaten Belediye Başkanımız bize söz verdi biran önce yerimizin yapılmasını, araçlarımızın toplanma bölgesinin belirlenmesi istiyoruz. Belediye Başkanımız ara yola dizilmesini söyledi toplanma yerinde sorun var. Özbelsan’dan geldiler ölçü aldılar 1 aydır haber yok. İnanın ısınmak için kağıt yakıyoruz başka bir şey yakmıyoruz ki duman çıkmasın. Bu arada şoförler odası Başkanı Şaban Yalman’da her gün gidiyor Belediyeye çok büyük gayret gösteriyor. Odun kömür yaksak duman çıkıyor. Sorunumuz biran önce toplanma yerimiz yok, ısınma sorunumuz var biran önce kış gelmeden yapılsa çok iyi olur. Su ihtiyaçlarımızı arkadaşlarımız arabalarını yıkayacakları zaman camiden getiriyor içme suyunu tatlı sudan getiriyoruz’’ dedi.

PERİŞAN DURUMDAYIZ

Şoför Bircan Bilen ise, “’ Bizim önceki yerimiz şuan ki sosyal tesislerin olduğu yerdi daha önceki Başkanımız durağı yapacağını söyledi. Bu yıllardır devam ediyor, 4-5 yer değiştirdik biz. Perişan durumdayız. Kış geliyor bu kış artık son olsun bir an önce durağımızın yapılmasını istiyoruz, nezih bir ortama bizde biliyoruz durağımızın yerinin uygun olmadığını. İl dışından gelen vatandaşlara çok yardımcı oluyoruz. Yan taraftaki parkta biz olmasak daha farklı şeyler olabilir de içkiciler, tinerciler falan olabiliyor’’ şeklinde konuştu.