-İnsan evinden dışarı çıkmaya görsün, dışarısı “kasaplar çarşısı gibi”... Bir tarafta LGBT destekçileri korkusuzca toplumun ahlakını çökertiyor. Bir yanda fuhuş, edepsizlik; din, kitap, ahlak, kanun tanımıyor.
-Özgür giyimi açıklık diye sundular. Çıplaklığı meziyet ettiler. Edepsiz zavallılar sokakları istila etmiş.
-Ar-haya kalpleri terk-i diyar eylemiş.
-Eskiden 'ud-hayâ kalmamış' derlerdi ya, tam da o cinsten.
-Ben böyle açıklık- saçıklık görmedim. Sahillerde eşinizle, çocuklarımızla gezemez olduk. Biraz alkol alanın bedenini örten az bir parçası yelken fora…
-Söyleseniz laf kar etmiyor. Söylemeseniz kalbiniz rahat etmiyor. Modernleşmek adına, özgürlük adına edep haya yerlerde sürünüyor. Artık parklarda, cafelerde, toplu ulaşım araçlarında, plajlarda aman Allahım ! ulu orta her türlü kepazelik özgürlük sayılıyor.
-Ya Rabbi! bu fuhşiyat düşkünlerine öfkelenip gazabını bizden ırak eyle. Allah bu arsız, utanmazlara hidâyetini nasîb etsin.
-Fuhşu meslek edinen, Zinaya “sanat ve özgürlük” diyorlar.
-Fuhuş yapılan yere de “umumhane” (kârhane) diyorlardı. Eskiden bu kepazelikler gizli olurdu. Şimdi ulu orta alkol ve keyif verici maddeler eşiliğinde cesaretle yapılıyor.
-Tek bir söz söyleseniz sizi yobaz ve gerici itham ediyorlar. Bir kaç kişinin dışında müdahale edende olmuyor.
-Yok sevgiliymiş, yok erkek arkadaşıymış, yok kız arkadaşıymış; işin sonu zinaya dayanıyor. Bir kez ar damarı catladı mı dikiş tutmuyor. Gömlek değiştirir gibi bir o erkek arkadaş bir bu erkek sevgili…
-Bunun adı “fuhuş”
-Fuhuş yapanın sermayesi edeb yeridir.
-Bırakın kadınla erkeğin fuhşunu erkek erkekğe, kadın kadına Lut kavmi yaşantısı yeniden yeryüzüne hakim olmaya çalışıyor.
-Edeb yerini ticaret metâ yapan, Cehennem'de te'dib edilir.
-Edeb bir fazîlettir. Edeb gibi şeref bulunmaz.
-Edeb, insanı insan yapar.
-Sermayesi edeb olan, ticaretine Allah'ı kefil etmiştir.
-Kim ki, Allah'ın razı olduğu ticareti yapar, ticareti en az bire on bereketlenir.
“Cennet ucuz değil, Cehennem'de lüzumsuz değildi”.
-Allah erkeklere göbek ve diz arasını açmayı serbest bırakmış. Kadınlara da örtünmeyi emretmiş.
Lakin durum tam tersi işliyor.
-Tüm mahrem yerlerini ulu orta açarak gezen kepazeler, mahremlerini namahremlere açarken sapık olmuyorlar kendilerini uyaranlara önüne bak diye “sapık” diye nitelendiriyorlar.
-İnsanlık, ne depremlerden, ne pandemiden, ne açlıktan, ne kuraklıktan, ne doğal afetlerden ibret almıyor. Lut kavminin, Semud ve Ud kavminin, Nuh kavminin izinden gidiyor.